Slut på allt

Jag har ingen energi kvar, ingen styrka eller kraft att orka med det här längre. Igår höll mitt hjärta på att stanna när jag kom hem efter ha haft studiegruppstid på fm. Jag kom hem runt 12.30 o ser att Flis är helt fläckig o röd i hela ansiktet. Tar av henne tröjan o ser hennes fläckiga armar..rygg..mage..VA FAN!!???!!! Spänner ögonon i H.. Va fan är det här??? Nej, han hade ingen aning. Nehej.. Har hon ätit ngt nytt?? Ingen aning.. Jag ringer i panik till dagvården, HJÄLP Flis har fått en allergichock o är fläckig över hela kroppen, det sprider sig o hon kliar som tusan på sig själv. Det låter som nässelutslag säger bästa dr Å, men kom hit så får jag kika på henne. Sagt o gjort. Åkte i-n-t-e i laglig fart till sjukhuset. Ambulans=? Ja, tanken slog mig faktiskt, men jag tog egen bil. H åkte o jobbade? WTF??? Gråten i halsen rusade vi in på dagvården där vi blev uppmötta av förberedda sjuksköterskor o hennes läkare. De kikade o kollade verkligen upp henne. Gav en allergitablett. Innan tabl hann o verka så svällde hon i hela ansiktet o utslagen var aggressiva över hela hennes kropp (utom benen av ngn underlig anledning). Jag kan säga att det var många tankar snurrade i mitt huvud medans vi satt på sjukhuset i 2 timmar. Fy fan... jag orkar inte ladda om, mitt batteri drar slut fortare än att jag hinner komma igång o ha fokus på det som gäller. Min kropp gör fysiskt ont o jag vet inte vad jag ska göra åt det. Mitt hjärta värker o ögonen svider efter senaste tidens hårda tårar. Lite drygt 4 måndader har vi varit i helvetes gap o vi kämpar allihop för att hålla näsan över vattenytan. Ibland blir det bara föööör mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du om att du är värdefull! Att du är viktig här och nu, för ingen är som du!



Några ord att tänka på när man behöver energi och styrka! många styrkekramar!

2010-03-12 @ 09:36:52
Postat av: Josefin

älskade vän.. <3

2010-03-12 @ 16:00:17
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: mamma

vill vara ditt batteri.. älskar dig

2010-03-12 @ 16:46:17
Postat av: Mari M

Sänder mängder av styrkekramar till dig!!

2010-03-12 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0