Sliten som vanligt

Heldag på sjukhuset..igen. Vi är trötta som grisen flis o jag. Har invägning på VV ikväll. NOLL förhoppning om en massiv viktminskning.. eller något - överhuvudtaget. Bara trött liksom, orkeslös som jag vet inte vad. Kan förmodligen ha att göra med samtalet jag hade med vår kurator idag. Hon är bra o trygg, jag hade laddat från fötterna o hade massor att berätta/prata om o när jag gick därifrån så var livet lite lättare. Men nu är jag helt slut.. ingen solsara idag om man säger så... Ska stänga ner datorn för en stund o faktiskt försöka sova lite innan det är dags att börja med middagen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åk till London ;) Åt Croissanter till frukost men gick ändå ner 1.3kg...

2010-03-30 @ 08:21:31
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0