sköna lördag

Japp, en hyfsat bra dag från morgon till kväll. Ett stort minus... andra chansen i melodifestivalen. BLÄÄ.. Jaja.. Annars var det bara finafisken. Söndagen bjuder på: inte en aning eller jo ett finfrämmande kl 15. Maria kommer förbi så vi ska ta oss i kragen o gå ut på en promenix. Härligt med sällskap. Hoppashoppashoppas att vi slipper sjukhuset idag också.. Håll alla tummar för det o för att flis lilla näsblodskram håller tätt idag också. Imorgon: Sjukhuset för provtagning o VV möte o invägning på kvällen. OMG! Det var ju sjukt spännande förra veckan. Morgondagen känns ju nästan helt olidlig. HAr det hänt ngt? Hm... Jag tycker alla fall att maten är riktigt smarrig o jag håller mig till mina propoints så jag hoppas ju att vågen visar liiiite minus hellre än plus. Uppdaterar när jag vet. Flis sa nyss att hon vill gå ut idag... Så vi ska se till o få på oss lite kläder o ta en promenad ner till hästarna som står alldeles i närheten från oss. Ha en bra o bäst dag o kom ihåg. Kasta inte sten i glashus.. det är A-L-D-R-I-G en bra idé.

Kommentarer
Postat av: Louiskarolina

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-02-20 @ 13:44:49
URL: http://louiskarolina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0