Sådär ja, nu var de värsta aggressionnerna ute

Jäkla skitvattenskada..Grr.. Annars? Not so much. Det skulle vara att Flis TOKKRÄKTES igår. Bara sådär, utan förvarning. Över sig, över sin pappa o i soffan. Det är vid detta tillfället jag är mkt nöjd med soffan som det bara är o tvätta av utan bekymmer. Luktfri o ren. Så här är det. Flis har INTE magsjukan. Hon har ingen aptit o äter knappt ngt numera (kortisonset är borttaget o aptiten som tillkommer likaså). Vi ser till att det kommer ner minst 2 vällingflaskor under en dag. Igår vart det tokfullt av ngn anledning i lilla magen.. o en kräka kom upp. Efter så var hon piggelin o fick ta en härlig kvällsdusch. Idag står följande på schemat. Hälsa på Flis farmor o farfar.. har inte träffat dom på evigheter. Sen hem o ta en promenad... jag har fått för lite frisk luft denna veckan o jag vill ut o rensa huvudet. Viktväktarna går bra, bättre än förväntat.. Känner att jag äter vad jag vill o blir mätt av det. Igår åt jag lösgodis för första gången på en månad typ.. Blää...blir inget mer av det. Sött sött sött.. blä magen vände på sig. Ikväll ska jag gotta mig med popcorn o ett glas vin. Mmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0