Sååå inte överrens

Det är i startgroparna för renovering här hemma. Taskig tajming tycker ni kanske.. shit the same säger vi.. är trött på allt det slitna som är kvar här hemma. Men.. Vi är inte överrens. På långa vägar kan tilläggas... Säger jag tex blå så säger han orange. Säger jag lantligt så säger han modernt.. ungefär så är det. Vi fick barnvakt ett par timmar av Gudmor till Flis idag.. TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN<3 o skulle passa på o kika runt lite. Vad slutar det med?? Ovänner.. på en fredag.. Grr... helvetes jävla skit.. Det här bådar ju gott inför helgen.. NOT. Jag tänker inte ge med mig o bo i ngt som känns som ett ufo av ngt slag med lampor här o där o ett så modernt kök så man knappt vågar sig på att använda spisen eller ugnen. Nädu. Så funkar det inte. Vi får se vem som ger med sig först, för ngn komprimiss verkar det inte som att det blir.

Kommentarer
Postat av: mamma

vad händer om man blandar blå och orange?

2010-03-19 @ 18:49:24
Postat av: Mari M

Alltså, vem är mest i köket...? Kanske detta kan vara ett övertag i beslutet till din fördel;-)

Skämtosido, jag tycker ni gör helt rätt, tajming...ja en del hänger upp hela sitt liv på rätt tamjing, jag har aldrig gjort det som du kanske märkt men det funkar ändå! Kramkram Mari

2010-03-19 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0