Röntgenbesök 2010-03-24

Har varit o gjort en kontraströntgen av mina njurar idag. Det gick bra o jag var så trött/avslappnad att jag höll på att somna på britsen. Sjukskötaren K var fantastisk o jag kände mig trygg o väldigt bra bemött. Får väl svar av ngt slag om en vecka el ngt. Inga synliga stenar sa läkaren på röntgen alla fall. Det är ju bra. Nu har jag hemmadag med Flisen.. Vår första hemmadag på evigheter känns det som, som inte innefattar sjukhusbesök för hennes del alla fall. Vi ska baka lite bröd lite senare idag. Just nu sitter jag o försöker reda ut en ansökan till höstens kurser.. min sista termin på KAU.. shit pommfritt..färdig förskollärare sen.. OMG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0