Hera- min lilla hero...

Red på Hera igår. Mycket häst i en liiiten förpackning. Hon är ju bara tokfin. Klar motsats till stora Elantra som kliver på med ordentliga steg o som man får snarare hålla i, Hera måste man driva på..hela tiden. Men hon är så duktig o det är så mkt häst i denna lilla förpackning. Från att gå supersegt till en riktig räsergalopp... herregud va hon sprang. Vi susade runt där i ridhuset o jag fullkomligt njuter varje galoppsteg. Bästa Jossan var med igår o kikade när Big mams satt på hästryggen. Ska göra mitt allra bästa för att göra en hästtjej av min underbara vän. Nästa steg är en privatlektion vet du va??? ;) Älskar ju "min" Juvel.. han är ju en riktig pärla o jag hade givetsvis en morot med mig till plutten igår.. mmmm sa han o smaksade i sig fort som bara busen. Elantra fick också en.. med öronen bakåt o var inte lika tacksam som Juvel...Sur-Ullan min.. Längtar redan tills nästa tisdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0