håhåjaja

Vilken dag! Är så glad att öronvärken släppte taget (tack mammi) o att Flis o jag kunde ställa upp för vårt stall o ridklubb o stå ett par timmar i cafeterian. Eller.. Flis jobbade mest. Hon levererade varor, tog betalt (fick hjälp att) lämna växel o hade så full koll på läget. Hiihihihi tror ni inte att mitt sociala lilla charmtroll var i sitt esse o bara njöt av att få vara med i händelsernas centrum? Jojjomensan. Hon gillar verkligen ridlärar Carro sååå mkt. Helst av allt hade hon velat parkera sin stol alldeles precis brevid henne o bara funnits vid Carros sida. Men men.. vi kommer o ha Carro-mys en annan dag. Flis var så sjukt duktig idag. Hon pratar så ordentligt och är så vänlig mot kunderna. Mammi blev så stolt över smulimuppen. Håhåjaja.. 3 timmar gick f-o-r-t idag. Jisses alltså.. Nu har jag varit o handlat, tankat bilen o kommit hem till min lilla familj igen. Om 4 timmar cirkus kommer frua hit o tar en promenad med mig. Frågan återstår.. VV imorgon eller inte? Hm.. har varit en riktigt knasig matvecka. Mkt motion iofs.. men ändå. Mja..nje..mjo..nää eller? Äsch.. jag tror faktiskt jag hoppar över morgondagens invägning. Ôrkar inte se ett plus nu.. Jag tar nya tag efter midsommar istället. (lyssna o lär..*inte* ett äkta matvrak har talat..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0