Yr.no sa att...

Det skulle bli sol idag. Så vart är det?? Här sitter jag redo med min kaffekopp o badenbadenstol för att ta mot solens varma strålar....Hallå? Jaja. Kl är ju inte mkt men jisses vad jag saknar solen. Jag känner mig som en fryslort o behöver laddas upp med värme o sol igen. Det är helg nu. Lördagmorgon..Jag sitter o hökar över min mobil. Väntar på att älsklingssyster ska vakna, piggna till o ringa mig ;) Vi ska nämnligen ha egentid o ge oss på egoshopping :) Annars händer inte så mycket.. el jo det gör det.. Mr Handy-man har satt upp ett trappräcke så nu vågar hela familjen vandra säkert i trappen. Det ska målas..men det går snabbt om jag känner honom. Renoveringen fortsätter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0