bra, bättre o bäst

Den här dagen kan sammafattas..bra, bättre o bäst. Flismys i massor, underbart sällskap på stranden med systeryster med familj, långpromenad o äntligen lite gumma-tid. Saknar min älsklingssyster jag.. snart så får vi till lite mer tid ska du se. LOVE. Imorgon toppar vi med Karlsson, Sandra o Emma i M-skogen. Ballerina-finbesök på kväll för grillning och viiiiiin-mys. Längtar jag efter den tjejen tro??? TOKMYCKET är svaret.. äntligen kommer hon imorgon. Gilla gilla på det faktiskt. Mer då? har lagt ut 2 av 5 annonser på Blocket. Mkt pillerill med det där.. hoppas att ngn köper det jag säljer också. Pengarna kommer ju gå till lilla familjens semesterkassa :)Appropå semester.. här kuckiluras det planer må ni tro.. säger inget än. Men snart så :)

Kommentarer
Postat av: Gumma

TACK för den lilla stunden idag, finns ingen som du, som har sån förståelse... SAKNAR DIG!! Pussa flisen. LOVE

2010-07-02 @ 00:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0