Å shit va jobbigt

Förbannade hammaröleden.. alltid motvind oavsett vilket håll du än åker åt. Är inte det underligt då? Men vi cyklade till sjukhuset o hem igen. Jag dog btw när jag kom hem. Värsta komat gjorde att jag blev liggande i sängen i 2 timmar, nästan oförmögen att röra mig. Har ont i röven, det är på tok alldeles för hård cykelsadel jag har. Nästan 17 kg på pakethållaren gör också sitt till. Tro mig. Jag är inte på humör för att fira 7 år idag. Men LillHulda Huligan vill vara hos sin moffis o Stine en stund o det är lite lyxigt att få äta ute alla fall 1 gång per år (om knappt det..)Vi får fira att vi stått ut med varandra i 7 år. For better and for worse heter det va? Å vi är inte ens gifta!!!!!!!! Stort plus i kanten var att Karlsson (världens bästa!) kom o fick sig lite underhållning av Flisen idag. Tack för supertrevligt sällskap, du är BÄST! Nu funderar jag på vad jag ska hitta på innan det är dags för käk. Städa? näää, tvätta? näää, motionera? hell no (jag har cyklat alldeles för långt för att ha mer motivation för motion idag). Snarka en stund på sofflocket? Hm.. niiice

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Tack för idag. Hulda Huligan gör mig alltid glad hon får mig att skratta och tänka på annat. Jag vill komma till er snart igen, då kan vi ta lite vin och käka gott. Huliganen vill väl ha lax haha...

Kramar till er ni är bäst!

2010-07-19 @ 16:30:09
Postat av: Frua

Här ringer jag och du ingetnig säjjer!! 7ÅR?? Det är STOORT min vän! Du får dra fram de rosa ikväll du:D lite spechell måste det ju ändå bli:) Kram Kram

2010-07-19 @ 17:55:30
Postat av: Me

hihihihi men fruuuuua då.. vilket förslag <3

2010-07-19 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0