Så bra föreläsning

En lång korridor.. av ILE. Hon är ren inspiration och hon älskar det hon gör. Hon sätter igång många tankebanor o det är ren glädje att få lyssna och ta till sig det hon säger. Om ni inte fattat det tidigare så säger jag det rent ut.. Jag kommer ha världens roligaste yrke när jag blir klar. FÖRSKOLLÄRARE RULES!!! Jag får spela teater, sjunga, spela spel, läsa, vara ute minst en gång per dag och mycket mycket mer... och dessutom ta hand om det allra finaste som finns.. barn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är så glad för din skull!

2010-02-12 @ 17:26:36
Postat av: Juliuskatarina

Very informative. Great site. Really professional.

2011-02-23 @ 11:26:23
URL: http://juliuskatarina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0