Jag sa nej.

Nej, jag ville inte följa med till sjukhuset idag. Jag o flis har varit där måndag, onsdag, torsdag och fredag. Jag orkar inte. Inte för att jag är lat, men jag orkar inte. När jag skulle lägga mig igårkväll så kom allt över mig igen. Jag blev så ledsen, det gjorde ont att andas och tårarna sved bakom ögonlocket. Så jag sa nej. Jag ville inte följa med idag. Jag måste också få säga nej någongång. Om sisådär 20 min ska jag ta en promenad till älsklingssyster. Vi har inte setts på evigheter o JAG SAKNAR DIG MASSOR GUMMA!!!! Ska bli skönt o komma ut en stund. Rensa lite tankar i huvudet o dricka en kopp kaffe med älsklingssyster min. <3

Kommentarer
Postat av: syster i väse

Kram på dig! Orken tryter i bland det förstår jag. ska själv försöka ta mig i kragen å laga mat efter att ha varit på leonbergerträff ett par timmar i dag med jeanette samuel och kämpe. Monami löper så hon fick vara hemma. Sen måste jag se om jag kan få bort snön på toa/tvättstugstaket. BLÄÄÄÄ

2010-02-27 @ 15:18:30
Postat av: Gumma

Tack Gumma för idag, det va sååå längesen å sååå mysigt att få krama om dig, å du va en super kompis till Oliwer =) han älskar dig. Jag ÄLSKAR DIG. & du har rätt att säga nej med all rätt. Finns här ALLTID! LOVE

2010-02-27 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0