Ta slut nu tack!

Vad? Jo, denna lördag. Jag är fetless på denna dagen. Tjat från morgon till kväll o ja.. renoveringskaoset äter upp mig snart. Mest arg är jag för att jag inte får göra ngt själv. Jag är inte betrodd med en hammare, borrmaskin el tapet. Så jag får bara stå brevid o bli jävligt less på allt bankande o slipande, borrande och spikande. (men ja, det kommer bli fint i slutändan). Julkänsla status? FUCK YOU! Nej, förlåt. Orkar inte vara trevlig. Inte ens lite. Det är en bajsdag på ren svenska..Vill inge mer idag. Funderar ärligt på o ta en dusch o sen dra täcket över huvudet o hoppas på en bättre söndag. Dagens enda plus: Blev hembjudna på fika hos J&F. Ni är så goa. Tack så mkt för en härlig stund. Dagens minus.. Resterande vakna timmar. Bläää. Snälla lördag, ta slut nu är du snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0