men shiiiiiiiiiiiiiit va bra!

Vfu is the shit, jag ger mig in i utmaningar jag ALDRIG kunde föreställa mig att JAG kunde göra eller ännu mindre undervisa i. Men fatta den då. Jag=undervisa? Gå tillbaks ca 20 år i tiden o du skrattar högt åt tanken. Jag lovar! Men helt seriöst. Jag har det så bra. Vi säger så här.. jag gör mina resterande 2 veckor o sen kan jag få fortsätta arbeta där? Ok? bra tack då mycket då... Å jag vill jag vill jag vill!!! Fast jag vill vara förskollärare på fältet också. Faktiskt.. Äsch va fan.. GE MIG ETT JOBB SÅ ÄR JAG NÖJD :) hihihihi Idag är jag alldeles asdålig i kistan också. ONT så in i helvete. Dags o sluta med bröd på allvar alltså?? :(TRÖTT på min skitmage. Trött på min förkylning o hosta. It really suck big time. Men nu.. Fredagsmys med Flis. Den långe jobbar på o renoverar på undervåningen. Bra fördelning va? I like alla fall. Jag sitter i min grymma soffa på övervåningen o dricker ett glas (el 2) med TRE APOR. Fredag. Gilla gilla.. over and out. Ses imöra

Kommentarer
Postat av: mamma

gilla, gilla , gilla!!!!

2010-12-17 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0