Bitterfittan ryter till

Vem? Jag vem annars? Är så less på allt just nu. Vill så mycket, men allt ska vara precis så där så att man når det med fingertopparna men inte mer.. Så till er alla som jag bitterfittat mig för, FÖRLÅT. Jag ska försöka se livet från den ljusa sidan, även det är mörkt, iskallt och surt. 2011 är inte året vi avslutar Flis cellgiftsbehandling, men vi kommer en bra bit på väg. Jag hoppas hon orkar, kan och vill ta bort sin cvk lagom till sommaren så hon äntligen kan få bada igen. Simskola står högst i kurs härhemma. Jag hoppas, önskar och ber hela tiden. Nyårsafton idag då.. känns som vilken dag som helst då vi är hemma, bara vi utan finkläder. Vi ska äta lite gott det är väl det som är skillnaden. Vågar inte säga att 2011 blir ett mkt bättre år än 2010 för det vet man aldrig. Det jag vet är: jag tar examen o det storgillas. Hoppas på ett jobb också. Det vore ju himlans trevligt får jag säga. Så jag vill önska alla jag känner o alla som läser ett FRISKT NYTT ÅR. Bra och Gott blir det bara om ni själva gör det till det.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Åh, du ska se att det blir allt ett bra år! Examensdax o jobb...säkert kommer flis närmare slutet av sin behandling o sen vänder det igen...Lite vårsol är det som behövs nu tror jag men det kan jag inte ge dig så du får nöja dig med en stor o go kram ;-) Allt gott önskar jag dig o din familj inför 2011. Gott Nytt År!!

2010-12-31 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0