Bara goa dagar

Trots att jag är genomrisig, dvs förkyld, febrig o hostig så biter jag i det sura äpplet o ser till att get my ass to school varje dag. Har inte tid att göra om praktikdagar. Det är ju bara så. Men, trots att jag är genomrisig så har jag the time of my life. STORTRIVS i skolan. Det är bara goa dagar trots allt. Suveräna lärare, suveräna barn och en fantasiskt bra skola. Ett jobb där skulle jag absolut inte tacka nej till. Mer? Jag är stolt så jag nästan spricker över Flis. Hon har sakta men säkert börjat sin inskolning på fsk igen. Det fungerar så mkt bättre än mina bästa förhoppningar. Idag tex har hon varit där själv (utan mig el H). Jag är lite anti att hon lämnas redan nu, för händer det ngt så vill hon att vi ska vara nära. Men idag har hon varit där i 2½ timme. Det hade gått superbra och det var alldels lagom med en kort tid. Nu äter vi mellis framför tv´n o bara myser lite. Snart ska vi åka o handla, sen låser vi in oss för kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Josse W

gud så härligt för flis att få vara tillbaka! :)

2010-12-15 @ 14:44:38
Postat av: Frida

Va underbart att höra Sara att flis får vara på förskolan igen och att det går bra, åt rätt håll! Kramar

2010-12-15 @ 22:58:36
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0