tankar

Har varit på sjukhuset idag o verkligen pratat ut med en av Flis läkare. Vad ska jag säga.. jag blir psykiskt o fysiskt trött när det kommer upp nya saker hela tiden. El inte hela tiden, utan mer då o då. Idag ifrågasatte jag en hel del o krävde också en hel del svar. Det orkar jag inte gå in på. Men en sak kan jag berätta, jag frågade hur de visste att hennes behandling fungerar o var vi är nu. Jag vet var i behandlingsschemat vi är.. men vad tänker de o vad säger de när inte vi är närvarande? De har inte tagit benmärgsprov på många månader o jag frågade hur de visst att det itne fanns ngt i kroppen i dagsläget.. Han sa.. Vi har koll på henne o tar prov var 8:e vecka.. VA?! Men inte benmärg..utan ryggmärgsvätska. Hon får ju medicin i ryggmärgen var 8:e vecka inför monstermedicinen. Eh, ja vi är fullt medvetna om detta helvete med sövningen ja. Men det vi inte visste var att de tar ett prov i samband med det o skickar på analys för att se hur hon mår inombords.. Men inte ett ord om resultat till oss. Konstigt. Tänk att efter nästan 10 månader att man kan känna sig helt nollställd o frågande helt om igen.. Jag blev trött efter svaret. Sen var vi på lekterapin 1½ timme, sen nästa orosmoment.. provsvar.. Inge bra svar idag.. Alldeles för höga vita värden.. FAN..tyngre dos medicin denna veckan alltså. Jobbig dag på sjukhuset alltså, himla tur var väl att vi fick komma o käka lunch med världens bästa Josse o Ella. TUSEN TACK. Å sen fick vi till ett par timmar i M.skogen också.. Helt underbart. Även om jag känner att jag är världens sämsta mamma just nu.. jag klagar, gnäller o tjatar hela långa dagarna känns det som. FÖRLÅT FLISEN MIN..Jag ska bli en bättre mammi jag lovar. Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att höra, försök att kämpa på. Jag förstår om det känns jävligt piss ibland och att altt är för jävligt!. Snart är hon frisk igen och är pigg och glad, man måste se positivt på framtid!



Sköt om er, du verkar vara den perfekta mamman!



Tänker på er!

2010-08-16 @ 15:56:28
Postat av: Jessica

Man kan inte alltid vara supermamma, man måste vara människa också. Jag tycker att du/ni är så starka!

2010-08-16 @ 21:24:20
URL: http://jessicawjohannesson.blogg.se/
Postat av: Jessica KAU

Jag är helt säker på att du är världens bästa mamma! Du är helt fantastisk och det vet du med om du verkligen tänker efter :) Massa KRAMAR

2010-08-18 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0