Se där ja, det var ju en trevlig överraskning..

Jag ska få ett par nya glasögon. Mina är tydligen obotligt sönder. Fast inte så sönder att jag inte kan använda dem i 10 arbetsdagar till. Gick till optikern. Snäälla ta bort fläckarna på mina glasögon som jag tokstör mig på.. Å bryt lite i bågarna.. de gör ont bakom öronen. Ejh..ok sa tjejen. Tittar på bågarna o frågar om jag har försäkring.. SAY WHHAT?! jo nja.. inte vet jag. Hon kollar. *Fniss* låter det från henne efter 2 sek.. Vet du vad.. Din försäkring gick ut IGÅR!!! Men lägg av, säger jag...Men jag ska kolla med bossen å se vad jag kan göra. Hipp hupp så blev det klart att jag får ett par nya bågar o glas för själriskpris 125 kr. Nice. Tack o bock. Så.. gå å välj ett par nya bågar säger hon. SAY WHAT?!?! Bara så där el? Fatta att det itne går att välja ett par bågar, bara så där.. alldeles ensam o grejer. Henrik o FLis dök upp.. å hipp hupp så hade det löst sig med. Så om 2 veckor är mina nya glasses här.. gillert gôrmôe :) Huuu så snygger jag koommer bli

Kommentarer
Postat av: Josefin

men va kul gumman! :) pusselipussa på flis!!! KRAM

2010-08-07 @ 00:12:21
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0