Renovering

Ok, det suger att bo i ett renoveringsskyffe.. MEN! Jag har grym tur att min H är en handyman o kan fixa o greja på egen hand. Va fan liksom.. fatta att han byggt en övervåning, ett badrum, en altan, ett garage o sen kört innerenovering som heter duga. Han är duktig. Snart drar storprojektet igång. Riva 2 väggar o fixa nytt kök. Okiiii...Eh va säger jag o är totalt ovetande om vad o hur man skulle någonsin kunna göra det. Han bara gör. Bara sådär. Men jag är lite grym jag med. Jag kan laga mat, tvätta o busa som tusan med Flis. Det ni! (sen är jag inte betrodd med en hammare... det kan ha ngt med saken att göra)

Kommentarer
Postat av: Mari Mainz

Det kallas att komplettera varandra perfekt ;-) Kramis kramis

2010-08-03 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0