motivation för att gå ner i vikt..

Det kallas bröllop. INTE mitt eget dock. Men jag köpte en sååå fin klänning igår o vill man att den ska sitta sådär sjukt snyggt dagen d...jag då är det bara o ligga i o träna lite. Imorgon börjar en trist vecka för oss. Flis kommer må förjävligt,ha ont o vara ledsen twentyfour seven så att säga. Vad passar itne bättre än om att jag utsätter mig för personlig tortyr utöver det? Alla tiders don´t you think=? Imorgon börjar promenad minst 30 min/dag högt powerwalk tempo. Löpning minst 2 turer. Godisförbud o kakförbud. Ska försöka dra ner lite på kolhydrater också. Bröd är gott, men inte ett endaste bra för kroppen. Ris, pasta o potatis... tja.. grönsaker fungerar det med va? Nej, nu ska jag inte sitta o måla upp värsta bilden. Så här gör vi. Promenad minst 30min/dag o godisförbud. (Det gäller o vara realistisk också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0