Vilken gummistövlars bra dag..

Det har varit Flis o jag hela dagen, nästan hela alla fall. Lägg till sol, värme o mys så är det ju bara sååå bäddat för en bra dag. Men det allra bästa.. sådär bra som det bara kan bli...Ballerina kom på eftermiddagsfika. Älskade Ballerina.. åh vad jag saknar henne. Gbg är inte världens ände.. men alldeles för långt bort ibland. Tack o lov att det finns telefon o sms... Fick äntligen träffa P också. Toppkille, i like! Jag avrundade min dag med en 35 min stavgång i rättså högt tempo. Det är ju Påsk.. men det är ändå invägning imorgonkväll på VV. Holy smokes.. vete tusan hur det blir imorgon.. förmodligen + men jag har ändå varit (försökt)vara duktig o promenerat minst 30 min/dag från torsdag-söndag. Sååå hoppet finns ju på ett +/- noll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0