Påskaftan

Vilken underbar dag. Flis har varit påskkärring o "påskat" för gudmor o gudfar. Hon har äntligen träffat hennes vän Oliwer igen o barnen lekte så härligt tillsammans. Jag fick dessutom Tristanmys...tantis gullprinsar <3 Lagat mat i flera timmar..Fast inge avancerat. Haft finbesök på mat.. bästa svärföräldrarna kom laddade med det allra bästa humöret. Bara helt lyckat. Gjorde en egen variant på smulpaj till efterrätt- jordgubbspaj i portionsformer-med vaniljvisp. Yummi in the tummi. Total matkoma o liiite ångest över allt som jag stoppat i mig under dagen ökade min motivation för att ta en kvällspromenad på 35 min. Riktigt skönt o känna de varma solstrålarna mot huden o höra fågelkvitter o porlande bäckar. Jag känner det på mig.. Våren är på g. LOVE IT! Det har varit en faubulus (stavas det så???)påskaftan.. nu är jag om möjligt ännu tröttare än innan promenaden o ska snart hälla upp kvällen o påskhelgens första vinglas. Kan bli så att jag unnar min 2 glas ikväll...

Kommentarer
Postat av: Sara O

Fabulous =P Du vet, om du läste lite mer böcker som jag gör så lär man sig. HIHIHI



Ett annat säkert vårtecken är mina två skimmlar som enbart dyker upp på våren.

2010-04-04 @ 10:07:58
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0