massor kort o gott

Har medvetet varit lite snål med bilder på bloggen. Jag har fotat mkt, men det är mina bilder o jag vill inte lägga ut vad som helst. Nu alla fall ska jag försöka ge mig på att leta efter kamerasladden.. Denna gummistövlars kameraslagg som får ben så fort man behöver den. Dags o tömma kameran på pic. Så håll ögonen öppna.. snart ramlar det på ett gäng bilder som handlar om vårt upp o nervända liv. Ja just det.. STORT GRATTIS TILL ANNELI O FREDRIK SOM FICK EN LITEN FLICKA IGÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack! Det var en stor tjej på 4220 gram som kom på Tisdagen. Jätte lyckliga här hemma just nu över den lilla som ligger här och snosar och sover. Många kramar.

2010-04-10 @ 17:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0