Funderar lite..

Jag gillar verkligen inte konflikter, framförallt inte att vara en del av dem. Nej, jag är inte i blåsväder... MEN...jag väljer mina ord för att undvika konflikter. Har faktiskt ett par st dilemman jag borde ta tag i. Hur...det är det som är frågan. Jag känner att det äter lite på mig. Har så mkt annat att lägga fokus på.. att bli indragen i saker som kostar energi.. snälla lämna mig utanför. Vissa saker kommer jag mer el mindre få rejält tuppjuck på förr el senare o då får Saris ett bryt. Är på väg mot ett bryt när det gäller 2 dilemman som indirekt påvekar mig.. Det finns vissa saker som gör mig arg, frustrerad o förbannad. Tro mig.. när brytet kommer så skakar marken. Gillar inte att vara arg.. men det är tydligen det som gäller för att budskapet ska gå in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0