Skallebank

Också kallad huvudvärk av den värre skalan...Har huvudvärk för att det är mkt runt omkring mig just nu. Skolan tar mkt mer tid än vad jag trodde vid kursstart.. Det är fortfarande det roligaste jag gjort, men det tar mkt tid. Dåligt samvete, jag vill ha mera tid och ork över till Flisen. Jag gör så gott jag kan, men samvetet äter upp mig. Aldrig är det nog bra med det man faktiskt gör. Oro i kroppen, vart är min klocka.. VART? Fan.. sånt här ger verkligen ånget. Och jag menade inte att tappa bort den. Jag är säker på att jag har lagt den ngnstans.. men var.. det är ju en bra fråga. Jag känner mig otillräcklig nu när en riktigt nära vän behöver mig som mest.. Vill vara nära dig hela tiden och stötta, skratta, gråta och kramas. Fan.. kan jag få hitta min klocka alla fall så kan jag lösa det andra lite smidigt i andra hand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0