...

Jag kan inte beskriva vad vi går igenom nu. Det finns inga ord som räcker till. Jag kan inte andas när jag tänker på vad vi ska forslas igenom en lång tid framöver. Paniken är här i varje ögonblick, Skräcken finns i mina och mitt barns ögon.. Hon ropar hjälp mig mamma..men jag kan inte göra henne frisk. Vi kan ge henne kärlek, god omvårdnad och närhet..men inte göra henne frisk. Vi lämnar bort vårt barns liv i medicinen och läkarnas goda händer. Det värker i varje del av min kropp, älskade lilla barn.. Bli frisk snart <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Älskade Flis kommer bli bra även om det kommer ta tid.. och ni är dom Bästa föräldrarna Flis kan ha, men jag förstår till tusen procent att det känns förjävligt rent ut sagt!! Eller nej, orden räcker inte till.. Ella o jag saknar er o älskar er, ni är våra hjältar! <3 <3 <3

2009-10-29 @ 20:35:01
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag kan inte föreställa mig vad ni går igenom, inte förstå hur det känns bara tänka mig er oro och förtvivlan. Vill ge er alla en massa styrkekramar. KRAM

2009-10-29 @ 20:59:57
Postat av: Ida

Visst sa jag väl till dig för några dagar sen att din dotter har de bästa föräldrarna hon kan ha... Tänk på det.

Snälla, glöm inte bort er själva i allt detta! Äta, sova o ventilera, på ett eller annat sätt. Ska lilla Flis kunna luta sig mot er måste ni oxå försöka hitta något att samla kraft ifrån... Önskar jag kunde sträcka mig mot dig o ge dig en lång, hård kram...

Tänker på er...

2009-10-29 @ 21:23:43
Postat av: Natalie B

Tänker på er Sara ska du veta! vad är det som har hänt? eller vet ni inte? Ta hand om dig! KRAMAR

2009-10-29 @ 22:15:34
Postat av: Sara O

Jag önskar jag hade helande händer, men Du har det. Du och Henrik! Ni älskar henne och med er kärlek kommer hon bli frisk!

Saknar er så! Tveka inte att be om hjälp!



Många kramar min namne!

2009-10-29 @ 22:18:33
Postat av: M

Vi hoppas och ber för att hon ska bli frisk så fort som möjligt!

2009-10-29 @ 22:42:25
Postat av: mamma

felicia har valt er till sina föräldrar hon litar på er. jag vill kunna hjälpa er, kram och kärlek från mej

2009-10-30 @ 05:08:02
Postat av: Gumma

Jag skriver som de flesta andra gjort här, Vi Tänker på er & jag önskar att jag kunde hjälpa er. Men Felicia har världens Bästa Mamma & Pappa som finns där för henne. Jag kan inte förstå er Oro & smärta jag kan bara Tänka mig. Hon har fått sin början på hjälp nu & jag vet att Felicia är en Fighter Precis som sin Mamma! Ta hand om er alla. Jag kommer alltid att finnas för er, när som helst, vart som helst. Tveka inte att höra av dig. Älskar er & Önskar att lilla hjärtat blir piggare & piggare. KRAM

2009-10-30 @ 17:13:22
URL: http://ankibenjaminsen.blogg.se/
Postat av: moster Annelie

Gud som haver barnen kär, se till FLISAN där.......



Jesus, du är barnens vän. Du har i Bibeln sagt

att barnens änglar får se Guds ansikte och att

himmelriket tillhör barnen. Jag ber för detta

barn. Bevara och beskydda det. Låt det få växa

upp i trygghet och kärlek. Välsigna föräldrarna,

så att de vårdar och fostrar sitt barn med all

kärlek och vishet. Ge dem fasthet och lugn.

Låt detta barn få ett lyckligt och meningsfullt liv

genom tron på dig. Amen



Kram moster Annelie

2009-10-31 @ 22:12:17
Postat av: Fiffi

Hoppas att allt ska bli bra igen, och det snart. Vet inte vad som har hänt men det smärtar mig att höra om er oro, sorg och förtvivlan. Tänker på er i massor och du och Henrik är helt underbara föräldrar så Flis har tur. Sköt om er.

Många långa styrke kramar från Sofie.

2009-11-02 @ 10:29:18
URL: http://karlssonheladagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0