Ont

Varenda onsdag.. Tårarna bara finns nära hela tiden.. Det är en obeskrivlig smärta som dyker upp och vägrar släppa taget..Det gör ont att se lilla Flis så rädd och ledsen. Det gör ont i mig att bara stå brevid o försöka handskas med mig själv. Har sagt det förrut men säger det igen... Maktlösheten. Läkare, sjuksystrar o sjukhushuspersonal säger gör si, gör så, var här och var där. Usch, man blir en bricka i ett spel, en pinne i statestiken..o apa i bur. Jag är så långt från mig själv som man kan komma idag..Mitt lilla hjärta, jag kommer aldrig lämna din sida.. Idag vill jag inte prata med ngn.. jag vill inte för jag orkar inte..

Kommentarer
Postat av: mamma

du är världens bästa mammi och henrik är världens bästa pappi. glöm alrig det i er förtivlan. jag beundrar er styrka. älskar er alla tre

2009-11-25 @ 16:38:26
Postat av: Josefin

<3

2009-11-25 @ 20:54:54
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Mari M

Kramkram!!

2009-11-25 @ 21:08:32
Postat av: Lotta

Börjar hata onsdagar jag också..du/ni är otroligt starka!

2009-11-25 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0