Kära lilla barn..

Sitter mittemot min lilla Flis o bara tittar på henne..Kära lilla barn..hur mycket vet du om vad som händer dig just nu? Det är svårt att säga hur mycket du vet.. smärtan du har är svår att förklara, men det är ännu svårare för mig att förstå hur du har det. Hur du upplever din smärta..vad den gör med dig och hur du inte är dig lik när den tar över din lilla kropp. Min lilla söta tjej.. jag gör allt jag kan för att du ska må så gott som möjligt i detta som händer nu. Men ibland räcker varken mamma eller pappas varma famn till, ord som saknar betydelse när jag vet att du är alldels för uppstressad för att höra oss.. Vi får hjälp utifrån för att i nästa led kunna hjälpa dig.. Jag har fått höra att man är den bästa för sitt barn...men just nu står man handfallen vid sidan om och kan bara förlita sig på att de som vet hur man behandlar detta gör det med hjärtat på rätt ställe och stor kunskap inom området.. Idag är en hemmadag. Vi ska klä på oss efter lunch o smyga över staketet för att klappa på lilla Stampe..Tror att Flis behvöer lite frisk luft o kaningos en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0