Ingen bra dag

Det är inte en bra dag idag.. Flisen vaknade upp imorse o var helt genomtät i halsen. Hon hostade o grät..jag grät för vad kan jag göra? Jag larmade o bad om slemlösande...det kom tillslut..men då hade hon redan kräkts upp det som irriterade henne.. Dom säger att det är bra värden (för att vara henne)o idag har läkarna satt ut antibiotikan tills hon får nästa infektion i kroppen, för det är så det kommer vara..inte om hon får en infektion..utan när..imorgon är det dags för behandling igen.. Det gör så fruktansvärt ont att se mitt lilla hjärta så här svårt sjuk. Det gör ont att vakna upp i den här mardrömmen varenda morgon o somna med tårar som bränner under ögonlocken varenda kväll.. Läkaren frågade idag om vi har hunnit smälta allt o kommit tillbaks till vardagen.. Vilken vardag frågade jag då? Vaddå smält ett besked som kastat omkull vår värld? Det går inte att smälta..vi tar en minut, en timme itaget.. jag orkar inte se längre fram än så just nu. Vi är hemma på permission idag med. Det är skönt, men det är ingen bra dag som sagt.. hon är riktigt sliten o trött mitt hjärta..Älskar dig mammas underbara flicka..snälla, bli frisk snart...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag får tårar i ögonen o så ont i hjärtat när jag läser vad ni går igenom vännen min.. lilla älskade Felicia.. Även om det är en helvetestid ni har framför er så kommer Flis o ni klara det här hemska.. Längtar så tills jag får krama om er alla.. <3 Duktiga Flis! Ella skickar också såklart med massa pussar o kramar!

2009-11-03 @ 15:15:15
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Mari

Sara, jag fick lite ont i magen när jag såg dig förut...något hade hänt...tänkte att kanske det var mellan dig och H men jag var tvungen att läsa din blogg när jag kom hem...Nu har jag riktigt ont i magen, vad händer? Jag gråter och läser men förstår inte, lilla stumpan är sjuk? Sara, ni finns i mina tankar och vill du får du gärna höra av dig. Mina största och varmaste kramar till dig, Flis och H

2009-11-03 @ 16:15:25
Postat av: Mari M

Sara, jag fick lite ont i magen när jag såg dig förut...något hade hänt...tänkte att kanske det var mellan dig och H men jag var tvungen att läsa din blogg när jag kom hem...Nu har jag riktigt ont i magen, vad händer? Jag gråter och läser men förstår inte, lilla stumpan är sjuk? Sara, ni finns i mina tankar och vill du får du gärna höra av dig. Mina största och varmaste kramar till dig, Flis och H

2009-11-03 @ 16:17:18
Postat av: mamma

åh, vad jobbigt både felicia och ni har. mitt hjärta värker för er. kram och kärlek från mig

2009-11-03 @ 16:48:57
Postat av: Sara O

Minsta lilla ni behöver hjälp med, skolan, vattna blommorna, diska, whatever. Var inte rädd att be om hjälp!

2009-11-03 @ 17:32:46
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gumman, ni finns i mina tankar hela tiden. Tårarna kommer när jag tänker på min lilla favoritjej...och dig! Det är ett helvete att ni ska behöva gå igenom det här...



Älskar er!

2009-11-03 @ 17:33:51
Postat av: Gt & GB

Ja du som jag sa till dig förut , vardag hm?? Ja inte lät ni komma till den ännu!! Smälta det som hänt NÄ det gör man INTE!!(i mina ögon vad har den läkaren mellan öronen) Som sagt ,9 år sedan vi var i er situation vardagen är inte den samma man kommer troligen inte dit igen heller som JAG & J känner , men det finns en annan vardag som sagt . Man får benen bortsparkade o på ngt konstigt sätt står man m nöd o näppe upp i allafall!! Jag hoppas du orkar skriva här vad det är som händer Hos er, Men som sagt VI finns o det vet NI !!Massa Kramar till er/ GB & GT

2009-11-03 @ 18:01:23
Postat av: Gumma

Ni kämpar på så himmlans bra tycker ja, Felicia är såååå duktig. Ni finns ALLTID i mina Tankar.. Hoppas Stumpan mår bättre & bättre för varje dag som går. Älskar er! KRAM

2009-11-03 @ 20:45:07
URL: http://ankibenjaminsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0