i förbifarten

Här har jag inte tid att sitta, har en låååååååång lista på saker som jag skulle behöva ta tag i. Men men.. lite uppdatering är aldrig fel. Är som sagt på lekterapin o det har varit en vecka full av upplevelser av olika slag. Möte med sorg och smärta och sörjande människor i en atmosfär som osar glädje, lycka och lek. Personalen är så väl närvarande i nästan varje barn utan att egentligen vara hundraprocentigt insatta i deras tillvaro på sjukhuset. Jag är fullständigt imponerad och det de gör skall ses med största respekt. Jag vet att gud förbjude om ngt skulle ske så att vi skulle hamna på sjukhus så finns det en frizon där det ska fokuseras på det friska inte det sjuka..Det är tryggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0