Gôtt häng

Ursäkta språket men FAN VILKEN JÄVLA BRA DAG JAG HAR HAFT!!! Sol sol sol, underbara vänners sällskap, god mat * flera och en härlig em-tur med familjen. Yeah..i feel good. Morgondagen bjuder på ridavslutning på ridlekis. Dvs 60 min ute i skogen på lilla stora Idol. Flis vill ju ha stora hästar av ngn anledning!?... Jaja.. Hem i räserfart, lägga flis för vila en liten stund sen bär det av till Lysvik för konfirmation. Trevligt trevligt, jag gillar verkligen konfirmationer..förmodligen för att jag har varit delaktig i många fler inkl min egen. Fint o högtidligt. Dessutom tycker jag faktistk att prästerna är fina när de är uppklädda och det är speciellt i kyrkan. Me like it alot! Hem senare på kvällskvisten bär det av hemåt o kanske förhoppningsvis ett glas vin el 2 med min bästa GT!!! Saknar dig ikväll må du tro... Söndag? no plans at all...ledigt i solen kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en mysig helg Gumma... Tack för ditt goa Sms förut om Oliwer & Bebben i magen =) LOVE YOU Älsklingssyster

2009-05-29 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0