THE DIET

Jag har slarvat. En hel vecka dessutom, men alltså..förra veckan var det kalas typ hela tiden. Å jag har en full frys av mammabullar som ständigt lockar.. Men nu är det bra. Bestämde mig igår efter middagen att nu är det bra, fetknopp! Jag siktar ju på beach 2009 och det är bara o bita i det sura äpplet. No more candy, cookies och skit. Dags o bli bestämd mot mig själv igen. Köpte mig en smörgås i skolan idag för första gången på länge, med det var ju för att jag inte fick i mig ngt här hemma idag. Det var inte bra. Smör och lite ost på mackan gjorde att jag fick problem med laktosmagen IGEN.. Vad trött jag blir på mig själv. Suck.. Vi ska ju fira Christine på lördag o äta på resturang o jag vill vara fin, må bra och se bra ut. Kanske lite mera motion på schemat? Men hur ska det gå till nu när jag har bajsont hela jävla tiden?????

Kommentarer
Postat av: Anonym

man måste ju njuta av livets goda ;)

2009-03-16 @ 13:22:53
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg !

Hoppas du får en fin måndag :)

Kram

2009-03-16 @ 13:24:34
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du blir bättre snart!

2009-03-16 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0