lååång dag

Dagen blir alltid längre på ngt konstigt sätt när man inte själv är aktiv. Idag ville jag dessutom krypa ut ur skinnet i min egen kropp..så jäkla ont har det gjort idag. Bet ihop längre än vad jag trodde själv att jag skulle orka. Tillslut kunde jag nästan börja grina för att det gör så förbannat ont. Har ätit mycket värktabl idag o det hjälpte verkligen ingenting. Nu ska familjen ut igen. Flis ska till morfar, jag ska till stallet för teori och H ska o bowla med arbetskamrater. Fast gissa om det lockar att ligga ensam i soffan o slappa resten av dagen? ÅHHHH:.. Nej, verkligheten ropar o jag måste byta om. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: malin

Jag hoppas att det blir bättre med dig snart ! Ha en trevlig helg , och försök att vila lite även om verkligheten inte vill det :) Kramar Malin

2009-03-20 @ 14:22:33
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0