Hälja!

Vilken helg. Kalas i dagarna 2 o inte är det över på långa vägar.. Mamma o A var här i lördags. Vi har saknat er som ni märkte och tusen tack för allt. Mina finaste o bästa fastrar var här igår. Fick ett presentkort på Suzie Picant..Mmm här ska njutas. Jag hade bakat en supersize smörgåstårta och alla gottade sig länge. Nu är det vardag igen.. Tills imorgon, då är det ju kalastime igen. ÄR djuriskt trött. Sjuuukt trött, ont i ryggen och lite tät i snoken. Flis red förresten i lördags. Jag sa ifrån att idag blir det en ny häst.. Inte Henna. "JAHA..DÅ SKA JAG HA DEN STÖRSTA HÄSTEN MAMMA!!!" Eh.. va? Jojjomensan, Idol hette ponnysen som är störst i lillstallet, men är fullt tillräckligt stor ändå. Det gick bra och Flis njuter för fullt när hon sitter på hästryggen. MÅste göra oss klara nu.. en av oss har fortfarande pyjamas på sig o myser med kudden i soffan..

Kommentarer
Postat av: mamma

vi saknar också. vill vara nära jämt. kram

2009-03-09 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0