gääääsp

Helt mentalt och fysiskt utpumpad. Trött trött trött efter denna heldag. Dansredovisning på schemat o det var tufft, kroppen orkar inte hoppa o studsa hur mycket som helst. Yttligare en kväll som jag somnade på soffan framför bolibompa.. Jag förstår inte vart denna trötthet kommer från. Känner inte igen mig själv. Appropå dansredovisning..ja, även vår grupp har redovisat. Men seriöst..hur mycket kritik är det ok att ge? Alltså, jag är helt öppen för konstruktiv kritik. Det kan jag ta, men personpåhopp är bara förjävligt. Bästa Sara sa..Har du inget paraply med dig?? O gissa om det tog tid innan jag fatta vad du sa gumman.. Från och med nu..skygglappar och paraply-alltid redo! Jag har respekt för lärare och pedagoger, men blir man bemött med attityden att man aldrig riktigt duger så orkar man inte ge mer. Just den här delkursen verkar vara till för att ge oss massor av kritik för att vi ska växa. VÄXA?? Vem fan växer av påhopp?

Kommentarer
Postat av: Annah

Utan paraplyer klarar man sig inte!! Man får en massa kritik, man ler och säger "ok,bra, det ska jag tänka på" sen tänker man nåt illa och lite elakt om den som sa det =) sen får man bara låta det rinna av, sara!

Ses på tisdag!

2009-03-13 @ 13:27:49
URL: http://thelenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0