ORM!!!

Ja, det alltid ett trauma att se årets första orm. Så det så..Gilla läget. Var på väg till 22:an igår o tog som alltid vägen över Jakobsbergsbron o mot gamla flygplatsen/sommaro golf ser jag ngt "sväva" fram över vägen. Det blåser kraftigt ute så jag tänkte att det säkert var ett snöre/gren? Så var icke fallet. En orm EEEENNNN OOOOORRRRMMMMM!!!! GAAAHHH *dör* En lång jävel som slingrar sig fram i ett raskt tempo över gatan. Sort på orm vet jag inte, men den blänkte i solljuset o jag är nästan helt övertygad att med sina ca 30-50 cm (MINST jag har dåligt ögonmått)var en anakonda eller ûbergiftig spottsnok eller en muterad huggorm på jakt efter livrädda ormhatare.. (thats me..) Mycket jobbigt. Jag sitter o njuter av en söndagstur till jobbet o så kommer en orm o stör. Jag skriker rätt ut, var så säker. Drar upp benen mot ratten (ifall det är så att ormen får för sig att hoppa in i min bil som rullar i 70km/h..skulle kunna hända) Så där ja, nu har jag bearbetat mitt ormtrauma.. dags o släppa det o be till högre makter att det här var årets enda orm.

Kommentarer
Postat av: GT

Du har helt normala refexer!! Klart man drar upp benen !!!haha . Man vet ju aldrig den kunde ju som sagt svingat sig in i bilen i den farten eller hur????!!!!!!!!!!!!!! . Du är inte den enda som reagerar så det kan jag säga men det är nog bara DU som törs berätta vad du gjort !!! Härligt Gumman !! Ha det bra !! Kram

2009-06-18 @ 10:55:59
Postat av: Anonym

Du har helt normala reflexer!! Klart man drar upp benen !!!haha . Man vet ju aldrig den kunde ju som sagt svingat sig in i bilen i den farten eller hur????!!!!!!!!!!!!!! . Du är inte den enda som reagerar så det kan jag säga men det är nog bara DU som törs berätta vad du gjort !!! Härligt Gumman !! Ha det bra !! Kram

2009-06-18 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0