Lilla Prinsessan

Eller Prinsess som hon heter egentligen..Jag hade denna underbara pålle igår. Träningvärk i benen..jo tack. Varför? DET ÄR EN LUCAS-HÄST/ZENTA-HÄST MAMMA!!! Jisses..hahaha jag njöt för fulla muggar igår må ni tro. Jag älskar hästar man får jobba med. Lilla Prinsess gillar inte att gå i onödan o definitivt inte springa..Min favoritpålle Putte har ju raka motsatsen då det finns en highspeed växel o inget stopp :) Snacka om kontraster.. LOVE THEM! Sa till min ridskolärare Carolina efter lektionen att det här var fantastiskt roligt o jag vill gärna ha prinsessan igen. Nästa gång är det avslutning *buuuhuuu* det är såå sorgligt o gör ont i min kropp att inte få hästkärlek på hela sommaren. Marie o jag funderar på att rida lite islandshäst under sommaren..Hoppas några i gruppen hakar på så vi blir några stycken. Nu ska jag ta tag i livet. Ringa lite samtal o styra upp för en kanonbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0