Fantastisk kväll- för dig Maria!!

Vilken kväll det var igår. Tur var väl att sambon o dottern körde in mig till stan för det är ju en bit o cykla tor. Mötte Vickan utanför Winn..cyklade mot Gruvlyckan för att hämta upp Hanna o MARIA..the bride to be ;)Maria..helt ovetande..fick veta att hon skulle ha badkläder o en tröja med sig. Sen bar det av. Vi parkerade utanför bibblan o satte på bindel. Sen tog vi en prom mot Winn för bubbelbad o relax..Gissa hur gött det var att bubbla o ha ett glas vitt i handen..ojojoj..me like. Sen gjorde vi oss iordning o satte på bindeln igen. Vi strosa mot museeiparken o dukade upp tidernas picniic..pastasallad, oliver, bröd, ostar...vin, jordgubbar o cheesecake..riktigt gott må ni tro. Vi satt o tôla riktigt länge..lekte lite lekar o bröt ut i skratt mer än en gång. Vi hade en riktigt kul kväll..mkt vin o skratt. Det som känns i kroppen idag är cykelturen hem inatt..Jag=pissdålig kondition..o Hammaröleden är det ALLTID motvind på. Fast jag är stolt. Det tog 30 min att cykla hem från det jag hade kramat Vickan hejdå vid Café Agusts fötter.. Idag: mysmorgon härhemma till kl 10. Då ska jag åka till dagis med Flis. Funderar på att ta en sväng till Ikea innan jag börjar..eller inte..kanske slänger av mig lite kläder o solar en stund istället :) 13.30 börjar jobba..slutar 21.45. Hem..S-O-V-A..upp tidigt på lördagmorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara O

Ta hand om dig min sol i Karlsta´

2009-06-26 @ 11:12:13
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0