WoW!!

Åh vilka sköna dagar jag har haft tillsammans med min vän Ballerina denna vecka. En massa mys, skratt o nya riktigt roliga minnen ;) Båtbuss, mariebergsskogen, kvällspromenad, BAD, Liiiite uppbrända :) bomstad, Oliven, Bergvik o tyvärr en o annan orm..*ryser* Flis på femtielva men hon bara älskar sin Ballerina. Så sant som det är sagt. Å vilket baddjur min dotter är.. ni skulle se henne. Slänger sig hejdlöst bara ut i det blå med filosofin "det löser sig..!" Vi har haft riktga mysdagar..Love you min underbara vän..det finns ingen som du. Å du ger mig styrka o glädje av ditt sällskap!! Imorgon vankas det bröllop för Maria o Peter. Det ska bli riktigt skoj! Näsdukar nerpackade...grina lär det bli. Peace!

Kommentarer
Postat av: mamma

är så glad för din riktiga vän.

2009-07-04 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0