Stolt som fan!

Över många saker i mitt liv, men just nu toppar listan att jag faktiskt tagit tag i en av mina rädslor o hoppas innerligt att läkaren kan laga mig.. Min läkare Dr Sofia (bäst ever)tog verkligen mina bekymmer o åkommor på allvar. Lyssnade på mig, undersökte mig o slängde iväg en ordination på provtagning omgående. Fick tom med mig lite rör hem..Rättså oväntat, men bra. Ska göra mitt bästa på den fronten. Jag vill inte spekulera offentligt vad det kan vara eller är.. Men jag är inte dödsjuk. Det är min problem-mage o ryggO-N-T som ska utredas. Värsta vuxenpoängen tycker faktiskt. Nu har jag bara det där med att våga gå till tandläkaren också..sen har jag tagit tag i mina rädslor. Fobier är en annan femma. Groda, orm o annat slemmigt småkräk hålla sig gärna på behagligt långt avstånd.

Kommentarer
Postat av: mamma

bra gjort, bra du litar på dr sofia

2009-07-14 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0