Smärta o att hantera den el att inte göra det...

Ont.. Ok, jag är stönig men idag har jag alla fall fått ett brev från sjukan.. YEJ...en ultraljudstid för njurar o buk vecka 42...typ 11 veckor kvar tills dess. Har ju ont nu. Ska jag verkligen behöva gå med detta så länge till? Idag har jag haft en sån dära dag. 16 timmars smärta är jag uppe i nu. Ingen idé o gnälla över det. Finns inget jag kan göra åt det ändå. Panodil gör det bara värre..Likaså Pronaxen o Voltaren.. Riktiga killers för magen. Det står att jag ska kontakta min remitterade läkare om smärtan tilltar.. Jag har ondare.. det tilltar hela tiden. Ska lägga mig snart o hoppas jag kan sova bort det. När ska man söka ny hjälp? Akut ont? Räknas 16 timmar som akut ont? Jag brukar ju ha ont hela dygn när detta sätter in. Men ändå.. hur länge ska man gå med smärta innan det är dags att inse att man måste ha akut hjälp? (om det är ngn som har ett förslag..hör gärna av er) <3

Kommentarer
Postat av: mamma

börja se upp med värktabletter,tycker jag

2009-07-30 @ 15:13:01
Postat av: Josefin

ring o KRÄV hjälp nuuuu gumman! Puss

2009-07-30 @ 15:46:06
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0