Packar för lite holiday

Flis o jag styr kosan mot ÖREBRO! imorgon. Vi ska tillbring en massa härliga dagar hos mormor/mamma o A. Det ska bli otroligt skönt o komma bort en stund. Träffa Cissilina ska jag också göra..Goa Cissi..har inte sett henne på riktigt länge nu. Miss her alot. Är alla fall mitt i packning. Både för mig själv o för Flis. Flis försöker övertala mig att få ta med hela leksaks-arsenalen..ALLA LEKSAKER..Typ NEJ!Så blir det inte. Kudden får följa med. Det går inte att lämna hemma. Men mkt finns ju hos mormor redan. Funderar på att skita i resten av packningen o ta det ikväll o imorgonfm.. Det är sol o värme ute.. dags o lägga sig o pressa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0