Jobbhelg o Kalas

Jobbar hela helgen. Det gör mig inte ett dugg om jag ska vara ärlig. Kul o träffa trevlig arbetskamrater igen o kosing är ju aldrig fel har jag hört. Ska på Karlssons 30-års kalas ikväll.. Inte direkt optimalt väder kanske..partyhumöret är lågt..*sorry* o det lutar faktiskt åt att jag tar bil så jag kan ta mig hem i vettig tid.. ja, jag är urgammal o prioterar en bra morgon med Flis istället för en rejäl baksmälla som gör att jag inte är körduglig på flera timmar. Dessutom vill jag inte stinka sprit framför o på mina patienter. Blir en lugn fest..på gott o ont. Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mamma

ha det trevligt med dina kompisar

2009-07-11 @ 17:24:43
Postat av: vickivire

Skönt att veta att nån mer jobbar helg! hehe*



Kramar

2009-07-11 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0