Happy as hell...

Jag är glad för att det har äntligen hänt en sak som väntad sen länge... Vi ska på kalas lite senare flisen o jag. Kuss fyller 18 idag. Grattis Jakob! Ska åka o sälja lite böcker som jag har haft ute i en annons på blocket sen igår!! Yej..lite pengar är alltid välkommet. Ska även åka o hämta en lykta till bilen *tack pappa*. Hoppas fortfarande att A ringer snart o säger att det inte behöver kosta skjortan att fixa detta. Ska även på kalas på lördagkväll. Bästa Elin ska det kalasas för då. Jobb i helgen!! Yej, ser faktiskt fram mot detta! Läkarbesök på måndag..ÄNTLIGEN ska det här kollas upp. Jag hoppas o kommer kräva att det tas prover på allt. Töm mig på blod o annat dret.. bara ni kommer underfund med vad som är fel. Magen är skit idag. Har fuskat lite o då är det bara o bita i det sura äpplet. Något annat bra..mina blåsor i munnen är snart ett minne blott. Bara 2 små kvar nu..fy fan vilket helvete det har varit. Ont som tusan. Nästan borta som sagt..Gôtt dä. Flis o jag mystid..gisses vad vi mår gott just nu. KÄRLEK med stora bokstäver. Mitt lilla hjärtegull som är så förståndig o snäll (för det mesta)..men kommer aldrig bli för stor för att krypa upp o kramas med mig <3 Mår gott i värmen, myser när det är mulet o tar dagen som den kommer..Ahhh sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0