Diagnos..Okänd

Ja jag vete tusan..Proverna jag har tagit verkar inte visa ngt alls. Bara Gluten o fhb kvar att få svar på. Dr Sofia ringde idag o kollade av läget o rapporterade om provsvaren. Hon är fortfarande bäst då hon tycker det är värt att gå vidare med detta eftersom jag har så ont. Det blev en remiss till röntgen för att kolla(ultraljud)på njurar o bäcken. Känner mig alldels matt just nu. Vet inte vad som var värst egentligen.. att proverna inte visade ngt.. el att dom faktiskt kunde göra det. Vill bara veta vad det är som får mig att få så O.N.T att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Finns ju ett program på tv..Diagnos Okänd.. Det kanske vore ngt för min trasiga kropp??? Fast jag hejjar på Dr Sofia en stund till. Bara för att hon är den bästa läkaren ever o för att hon verkligen har tagit mitt bekymmer på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0