Blixtar o dunder

Magiska under.. Riktigt busväder nu måste jag säga. Det fullkommligt vräker ner o då gör vi det vi gör bäst.. Slappar framför tv´n o är liiite glada över att vi inte behöver ge oss ut mer idag. Idag är en bra dag. Har no pain. Jag la mig igår med värk o smärta o vaknade upp 7 timmar senare alldeles piggelin. Tänk vad annolunda dagen blir när man mår bra?! Haft finfint besök här idag. Mamma o Anna kom förbi- ALLTID lika mysigt. Tyvärr blev det ju ingen pastagratäng idag.. sorry.. Bästa grannarna kom också över när vi satt o fikade. GT o GB..finns inga som ni. Sen kom Ballerina o Fredrik förbi en snabbis. Mkt trevligt folk på samma dag. That I like. Nu vankas det mat i huset. Husmanskost står på listan.. fast jag kan erkänna.. är grymt sugen på en kebab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0