Varför...

Varför sitter orden som du sa kvar som ett eko i mitt huvud...Jag vet inte. Varför vet jag egentligen vad du sa, men vill inte förstå...Jag vågar inte. Det ska inte hända, det kan inte hända, jag förstår inte...Jag är fundersam. Är det så här det ska vara? Då kan jag ju säga att det inte riktigt blev som jag tänkt mig, vill och behöver. Riktiga vänner säger vad dom tycker o tänker o det gjorde du. Jag uppskattar din ärlighet min vän, men jag skulle behöva dig här för jag vet inte hur det är meningen att man ska fortsätta. Det finns bara en Evelina...jag är så glad att du är min vän o förstår. Du är så klok, du talar sanning o förstånd, tack för en härlig helg. Balsam för själen min vän...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gumman...gör mig så ont att du har det så :( Hade jag varit där uppe vet du vad jag hade velat göra! Finns här ändå, ring för lite peptalk! Du är så fin, både på insidan och utsidan, och såg verkligen hur du lös upp :)

2009-01-27 @ 02:46:41
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0