ut på roadtripp

Flis o jag ska på roadtripp idag. 24 mil ska vi beta av o genomföra. Vi ska t o r till Örebro nämnligen. Det är dags för den årliga 13-dagsmiddagen med hela (nästan) syskonskaran. Mer paket alltså. Flisan kommer bli så nöjd o jag tror inte att det gör ngt om ingen tomte kommer..men det vore kul för hennes skull. Själv håller jag på o är mitt i baket. Jajjamensan, här bakas det te-kakor till frukost. Mums. Ser svinkallt ut därute..*burr* Det blir o elda på bra i bilen sen då.. Jag tippar på att det är svinhalkigt som det har varit de senaste dagarna sååå jag ska köra jätteförsiktigt o sakta. Blir dock inte många timmar i Örebro för jag vill komma hem i vettig tid för att jag börjar jobba 6.45 imorgonbitti.. Nej, det här får räcka så länge. Hepp på er

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Vad spännande!

Men resa till "gnällbältet" av alla ställen? ;)

2009-01-03 @ 09:21:02
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: mamma

kan du vara snäll och gå framför din bil och dra den. jag tror det blir lagom hastighet då. kram

2009-01-03 @ 09:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0