Sköna förvirrade jag ;)

Ja, vad ska man säga? De som känner mig, vet att jag har tedens att vara liiiiite förvirrad time to time. Nycklar, mobil, anteckningsblock, almanacka...jodå listan kan göras pinsamt lång. Å för att inte prata om bilnyckeln..herregud. I alla fall.. Sitter här o försöker söka rätt o låna lite kurslitteratur från bibblan. Bibblan kunde inte tillgodose mitt behov än en gång *skämmas på er* så jag vänder blicken från dataskärmen till min bokhylla. Nej, den är inte särskillt rörig, men ingen kanske direkt ordning heller. Så..vad hittar jag? 2 av 4 böcker som jag behöver. Tänka sig va? Saker dyker upp bara så där om man bara får för sig att leta efter böckerna..i bokhyllan..vilken skräll. Ibland blir jag liite mörkrädd på mig själv alltså...

Kommentarer
Postat av: mamma

vad är det för kurs som är på gång?

2009-01-30 @ 17:28:39
Postat av: Anonym

En delkurs i estetiskt lärande.. delkurs 3 & 4 typ... ämnesdidiaktik

2009-01-30 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0